کارت درمانی آتیه سازان؛ طرف قرارداد با مراکز معتبر پزشکی در سراسر کشور

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

تغذیه و رژیم سالم فرمولی برای نوشیدن آب مورد نیاز بدن !

همانند بسیاری از سالم‌ترین عادات شما، میزان بیشتر همواره بهتر نیست، حتی زمانی که موضوع آب مطرح می‌شود. برخی مواقع باید از نوشیدن آب  بیش از اندازه پرهیز کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

دندان مصنوعی و پروتزها!

یکی از مشکلاتی که در میانسالی و کهنسالی به دلیل عدم مراقبت بهداشت دهان و دندان ممکن است بروز کند خرابی و پوسیدگی دندان است که در مواقع استفاده از دندان های مصنوعی راهکاری برای فرایند بهتر هضم غذا و زیبایی دندان هاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

نحوه استفاده از ماینوکسیدیل!

ماینوکسیدیل به صورت یک داروی خوراکی برای درمان فشار خون مورد استفاده قرار گرفت که پس از گذشتن مدت زمانی از مصرف دارو توسط بیماران، عوارضی جانبی در آنها بروز کرد که از آن جمله می توان به افزایش رشد مو و رویش موی زائد اشاره کرد. پس از آن پزشکان، ماینوکسیدیل را برای درمان ریزش مو البته در غلظتی بسیار کمتر تجویز کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

زاویه دار کردن صورت و گونه با ورزش!

 زاویه دار کردن صورت، تاثیر زیادی بر زیبایی دارد. گاهی برایتان اتفاق افتاده است که احساس کنید گونه هایتان چاق شده است؟ احساس کنید صورتتان پف کرده است؟ گاهی فرد به طور کلی چاق است و باید با کم کردن وزن، صورت خود را نیز لاغر کند ولی گاهی دلیل این چاقی صورت بیماری و دلایل دیگر است که با ورزش و تغذیه ی مناسب قابل درمان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

بزرگترین اشتباه زوجین؛ رفتاری که فکرش را هم نمی کنید !

یک مشاور خانواده اظهارکرد: متاسفانه امروزه بسیاری از زوجین در هنگام مواجهه با مشکل در جمع خانوادگی به جای ابراز نظر و حل مشکل، سکوت کرده و از صحبت کردن پرهیز می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی